Маркетинг

 Найменування галузі знань – 07 «Управління та адміністрування».

Спеціальність – 075 «Маркетинг»,

Спеціалізація «Маркетингова діяльність».

Освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст.

Кваліфікація – молодший спеціаліст з маркетингової діяльності.

Ліцензований обсяг:

денна форма навчання – 25 осіб;

заочна форма навчання – 25 осіб.

Термін навчання:

на базі 9 класів – 2 роки 10 місяців

на базі 11 класів – 1 рік 10 місяців

Маркетолог — сучасний фахівець з поглибленою професійною підготовкою в галузі маркетингу, насамперед, в галузі маркетингових досліджень, інформаційного забезпечення, планування асортименту та якості товарів, в організації збуту і розподілу, просування товарів, реклами і стимулювання збуту, управління маркетинговими зусиллями.

 

Основні дисципліни фахової  підготовки :
  • Маркетинг,
  • Ринкові дослідження,
  • Розроблення товару,
  • Комунікаційна діяльність,
  • Ціноутворення,
  • Організація закупівлі та продажу,
  • Електронна комерція,
  • Логістика,
  • Товарознавство,
  • Маркетингова цінова політика,
  • Психологія продажу,
  • Підприємницька діяльність,
  • Податкова система,
  • Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності.
Види практик:
  • Навчально-виробнича (набуття первинних практичних навичок в роботі маркетолога).
  • Технологічна (набуття професійних навиків в роботі маркетолога).
Бази практики:
  • промислові підприємства,
  • приватні фірми,
  • торговельні підприємства.
Професійні задачі маркетолога:
  • формування та реалізація маркетингової політики;
  • аналіз ринкового середовища та каналів збуту;
  • моніторинг маркетингової діяльності та цін конкурентів;
  • прогнозування споживчого попиту;
  • розробка та організація маркетингових досліджень та ініціатив;
  • складання та реалізація маркетингового плану;
  • аналіз ефективності маркетингової діяльності,
  • планування та контроль бюджету відділу;
  • робота з командою маркетинг-відділу: підбір, навчання, оцінка.
Фахівець з маркетингу може працювати:
  • на підприємствах роздрібної та оптової торгівлі;
  • у рекламних агенціях;
  • у комерційних відділах(відділах маркетингу, ціноутворення, реклами);
  • у підрозділах збуту.
Посади, за якими можуть працювати випускники спеціальності:
  • фахівець з розроблення реклами, паблік рілейшн, стимулювання збуту та інших засобів комунікації;
  • фахівець з просування товару на ринок;
  • фахівець з організації маркетингових досліджень у різних галузях економіки;
  • фахівець рекламного агентства;
  • керівник виробничих підрозділів в роздрібній і оптовій торгівлі;
  • організатор з постачання та збуту;
  • мерчендайзер;
  • фахівець з моніторингу ринку товарів народного споживання, продукції виробничо-технічного призначення, послуг тощо;
  • фахівець з логістики;
  • фахівець з Інтернет-маркетингу;
  • фахівець з маркетингу у сфері туристичного бізнесу;
  • фахівець маркетингових консалтингових фірм.

Матеріально-технічне забезпечення

Шлях до успіху починається з нас