Найменування галузі знань – 07 «Управління та адміністрування».
Спеціальність – 075 «Маркетинг»,
Спеціалізація «Маркетингова діяльність».
Освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст.
Кваліфікація – молодший спеціаліст з маркетингової діяльності.
Ліцензований обсяг:
денна форма навчання – 25 осіб;
заочна форма навчання – 25 осіб.
Термін навчання:
на базі 9 класів – 2 роки 10 місяців
на базі 11 класів – 1 рік 10 місяців

Маркетолог — сучасний фахівець з поглибленою професійною підготовкою в галузі маркетингу, насамперед, в галузі маркетингових досліджень, інформаційного забезпечення, планування асортименту та якості товарів, в організації збуту і розподілу, просування товарів, реклами і стимулювання збуту, управління маркетинговими зусиллями.
Основні дисципліни фахової підготовки :
- Маркетинг,
- Ринкові дослідження,
- Розроблення товару,
- Комунікаційна діяльність,
- Ціноутворення,
- Організація закупівлі та продажу,
- Електронна комерція,
- Логістика,
- Товарознавство,
- Маркетингова цінова політика,
- Психологія продажу,
- Підприємницька діяльність,
- Податкова система,
- Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності.
Види практик:
- Навчально-виробнича (набуття первинних практичних навичок в роботі маркетолога).
- Технологічна (набуття професійних навиків в роботі маркетолога).
Бази практики:
- промислові підприємства,
- приватні фірми,
- торговельні підприємства.
Професійні задачі маркетолога:
- формування та реалізація маркетингової політики;
- аналіз ринкового середовища та каналів збуту;
- моніторинг маркетингової діяльності та цін конкурентів;
- прогнозування споживчого попиту;
- розробка та організація маркетингових досліджень та ініціатив;
- складання та реалізація маркетингового плану;
- аналіз ефективності маркетингової діяльності,
- планування та контроль бюджету відділу;
- робота з командою маркетинг-відділу: підбір, навчання, оцінка.
Фахівець з маркетингу може працювати:
- на підприємствах роздрібної та оптової торгівлі;
- у рекламних агенціях;
- у комерційних відділах(відділах маркетингу, ціноутворення, реклами);
- у підрозділах збуту.
Посади, за якими можуть працювати випускники спеціальності:
- фахівець з розроблення реклами, паблік рілейшн, стимулювання збуту та інших засобів комунікації;
- фахівець з просування товару на ринок;
- фахівець з організації маркетингових досліджень у різних галузях економіки;
- фахівець рекламного агентства;
- керівник виробничих підрозділів в роздрібній і оптовій торгівлі;
- організатор з постачання та збуту;
- мерчендайзер;
- фахівець з моніторингу ринку товарів народного споживання, продукції виробничо-технічного призначення, послуг тощо;
- фахівець з логістики;
- фахівець з Інтернет-маркетингу;
- фахівець з маркетингу у сфері туристичного бізнесу;
- фахівець маркетингових консалтингових фірм.